Friday 1 May 2015

SUPPLIMENT

Assalamualaikum....

SUPPLIMENT........huhuhu.....daripada budak-budak sampai dah jadi mak budak....gerun nak telan pil even softgel. bila demam, sanggup minum air banyak2.

Tapi bile pregnant, kene makan suppliment (vitamin, asid folik etc) telan jugak lah....nasib la pil-pil tu kecik je (tp untuk org mcm saya, w/pun kecik tapi bergelas jugak air yang diperlukan untuk membantu.

Tapi bile dah umur meningkat 30+thn ni, xde pilihan. badan dah mengalami proses 'penuaan'. cari dan terus mencari apa yang sepatutnya saya ambil. mcm2 produk yang ade kat pasaran tp sejauh mana keberkesanannya. kalopun berkesan, ade x 'kesan' sampingan pada badan bila consume consistently utk jangka masa yang panjang. pening memikirkannya.

Pemakanan sunnah semakin menjadi perhatian dan mendapat sambutan.....tp masih kene pertimbangkan betul2betul produk yang betul-betul menepati sunnah.....huhuhu....

Sekarang, masih dalam proses mencuba hasil perkongsian Ustazah Nur Hafizah Musa. Bersyukur dibukakan hati untuk tengok clip video yang dikongsikan beliau. Apa dia? sy akan uploadkan videonya.....Insyaallah....

Wassalam

No comments:

Post a Comment